Кошик
601 відгук
Акції та оптові пропозиції!!!Купити зі знижкою

Сьогодні наш єдиний вихідний, але ми обовʼязково опрацюємо ваше замовлення у понеділок!

Оригінальні тейпи

+380 (93) 498-88-00
+380 (66) 141-58-78

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаНа даний момент, посилки відправляємо три рази на тиждень - понеділок, середа та п'ятниця! Посилка зберігається на відділенні до 7 днів і на 7й день здійснюється автоповернення. У разі, якщо ви хочете продовжити цей термін, вам необхідно зв'язатися з менеджером*. *Якщо Ваш товар був оплачений, і ви продовжили термін зберігання на новій пошті, зв'язавшись з нами, а потім передумали забирати ваш товар - повернення грошей і товару здійснюватися не буде. Якщо Ваш товар був оплачений, і Ви не забрали його протягом 7 днів, товар автоматично повертається до відправника. Для повторної відправки Вам необхідно буде сплатити нам доставку в дві сторони (за тарифом Нової пошти). У разі відмови від товару, Вам буде повернена сума за замовлення з вирахуванням доставки в дві сторони (за тарифом Нової Пошти).

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
  • На карту ▬ ЧЕКАЮ на ДЗВІНОК ▬ обов'язково хочу обговорити цікаві для мене питання
  • На карту ▬ ДЗВОНИТИ НЕ ОБОВ'ЯЗКОВО ▬ мені потрібно те, що я вибрав, чекаю СМС з реквізитами на оплату

Гарантія:

Процесс обмена и возврата:

1. Клиент сообщает продавцу об обмене или возврате товара.

2. Клиент отправляет товар продавцу или приносит его по адресу Харьков пр. Науки, 56. Левое крыло, цокольный этаж, 014 офис, дверь справа (по предварительной договоренности).

3. Если происходит обмен товара или возврат товара надлежащего качества, то продавец после получения товара отправляет обменный товар или возвращает деньги денежным переводом.

4. Если происходит обмен товара или возврат товара ненадлежащего качества, то продавец после получения товара тестирует его и проверяет качество товара.

5. Если подтверждается, что товар ненадлежащего качества - продавец отправляет обменный товар или компенсирует 100% денежным переводом.

6. Если не подтверждается, что товар ненадлежащего качества - продавец связывается с клиентом и решается кейс в персональном порядке.

У зв'язку з випадками несумлінних клієнтів, повідомляємо вам, що відправка не післяплатою буде проводитися ВИКЛЮЧНО по повній передоплаті до 11:00. В даному випадку відправка день-у-день. Не встигаєте до 11:00, ми відправимо на наступний день. Терміново потрібен тейп? Оплатіть до 11:00 або замовляйте післяплатою. Дякуємо за розуміння.

Будь ласка, ПАМʼЯТАЙТЕ про відправку ТРИЧІ на тиждень - понеділок, середа та пʼятниця!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner