Гарантія:
Процес обміну та повернення:
1. Клієнт повідомляє продавця про обмін чи повернення товару.
2. Клієнт відправляє товар продавцю або приносить його за адресою Харків пр. Науки, 56. Ліве крило, цокольний поверх, 014 офіс, двері праворуч (за попередньою домовленістю).
3. Якщо відбувається обмін товару або повернення товару належної якості, продавець після отримання товару відправляє обмінний товар або повертає гроші грошовим переказом.
4. Якщо відбувається обмін товару або повернення товару неналежної якості, продавець після отримання товару тестує його та перевіряє якість товару.
5. Якщо підтверджується, що товар неналежної якості – продавець відправляє обмінний товар або компенсує 100% грошовим переказом.
6. Якщо не підтверджується, що товар неналежної якості – продавець зв'язується з клієнтом та вирішується кейс у персональному порядку.
У зв'язку з випадками несумлінних клієнтів, повідомляємо вам, що відправка не післяплатою буде проводитися ВИКЛЮЧНО по повній передоплаті до 14:00. В даному випадку відправка день-у-день. Не встигаєте до 14:00, ми відправимо на наступний день. Терміново потрібен тейп? Оплатіть до 14:00 або замовляйте післяплатою. Дякуємо за розуміння.
Будь ласка, ПАМʼЯТАЙТЕ про відправку ТРИЧІ на тиждень - вівторок, четвер та субота!