Кошик
655 відгуків
Акції та оптові пропозиції!!!Купити зі знижкою

Зараз у нас не робочий час, але ми обовʼязково опрацюємо ваше замовлення у найближчі робочі години!

Оригінальні тейпи

+380 (93) 498-88-00

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаНа даний момент, посилки відправляємо три рази на тиждень - вівторок, четвер та субота! Посилка зберігається на відділенні до 7 днів і на 7й день здійснюється автоповернення. У разі, якщо ви хочете продовжити цей термін, вам необхідно зв'язатися з менеджером*. *Якщо Ваш товар був оплачений, і ви продовжили термін зберігання на новій пошті, зв'язавшись з нами, а потім передумали забирати ваш товар - повернення грошей і товару здійснюватися не буде. Якщо Ваш товар був оплачений, і Ви не забрали його протягом 7 днів, товар автоматично повертається до відправника. Для повторної відправки Вам необхідно буде сплатити нам доставку в дві сторони (за тарифом Нової пошти). У разі відмови від товару, Вам буде повернена сума за замовлення з вирахуванням доставки в дві сторони (за тарифом Нової Пошти).

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
  • На карту ▬ ЧЕКАЮ на ДЗВІНОК ▬ обов'язково хочу обговорити цікаві для мене питання
  • На карту ▬ ДЗВОНИТИ НЕ ОБОВ'ЯЗКОВО ▬ мені потрібно те, що я вибрав, чекаю СМС з реквізитами на оплату

Гарантія:

Процес обміну та повернення:

1. Клієнт повідомляє продавця про обмін чи повернення товару.

2. Клієнт відправляє товар продавцю або приносить його за адресою Харків пр. Науки, 56. Ліве крило, цокольний поверх, 014 офіс, двері праворуч (за попередньою домовленістю).

3. Якщо відбувається обмін товару або повернення товару належної якості, продавець після отримання товару відправляє обмінний товар або повертає гроші грошовим переказом.

4. Якщо відбувається обмін товару або повернення товару неналежної якості, продавець після отримання товару тестує його та перевіряє якість товару.

5. Якщо підтверджується, що товар неналежної якості – продавець відправляє обмінний товар або компенсує 100% грошовим переказом.

6. Якщо не підтверджується, що товар неналежної якості – продавець зв'язується з клієнтом та вирішується кейс у персональному порядку.

У зв'язку з випадками несумлінних клієнтів, повідомляємо вам, що відправка не післяплатою буде проводитися ВИКЛЮЧНО по повній передоплаті до 14:00. В даному випадку відправка день-у-день. Не встигаєте до 14:00, ми відправимо на наступний день. Терміново потрібен тейп? Оплатіть до 14:00 або замовляйте післяплатою. Дякуємо за розуміння.

Будь ласка, ПАМʼЯТАЙТЕ про відправку ТРИЧІ на тиждень - вівторок, четвер та субота!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner